Opmærksomhed = kunder = salg

Og hvordan får man opmærksomhed igennem en hjemmeside ? Man kan sige at hvis du ikke har tænkt tanken inden portalen gik i luften, så ved du det sikkert ikke endnu og formålet med portalen er sikkert også uklart for modtageren af budskabet.

Mange googler og søger sig frem til information og finder det ønskede. Er du ikke i blandt de søgeresultater, oplever brugeren aldrig at du eksistere og måske kan levere et bedre produkt, og det er jo skidt for dig og din forretning.

En potentiel interesseret person kan også vælge at indtaste www adressen udfra et visitkort eller en annonce. Og hvis personen ikk emøder det forventede og det der stemmer overens med behovet, så er denne person hurtigt væk fra siden igen.

Hvem bliver ikke irriteret når en potentiel kunde mistes fordi denne ikke aner man eksistere?

Specimen leder og arbejder henimod at kunne fange målgruppens opmærksomhed ved at bruge flere forskellige virkemidler. Dette sker udfra "Rette produkt haves, kunden skal hav præcis besked". I folkemunde hører man jo "tænk hvis jeg havde vist besked om denne forretning ..." "Gud, har de det!" osv. Disse sætninger vil vi gerne være med til at strege fra både vores egen og andre butik.

getincontact

Idé handling fokus

  • Igang med din webportal
    Det er et projektforløb I det følgende vises en start gennemgang af det projektforløb der giver et færdigt webresultat. En webside med Specimen starter med en introduktion til en projektkultur, der...
    Læs mere...
  • Præsenter indhold korrekt
    Et gennemtænkt design og en gennemarbejdet hjemmeside. 2 sider af samme sag og nemmere sagt end gjort. Følger portalens indhold ikke op på de rammer der er skabt, så virker portalen ikke overbevisende...
    Læs mere...
  • Portalen og den røde tråd
    En portal kan gøre hele forskellen og derfor er det meget vigtigt at tænke sine tanker og udveksle sine ideer med andre, altså en god sparring. Bliver man ved med at optimere og skabe nye og velgennemtænkte...
    Læs mere...
  • Din hjemmeside kræver fokus
    Opmærksomhed = kunder = salg Og hvordan får man opmærksomhed igennem en hjemmeside ? Man kan sige at hvis du ikke har tænkt tanken inden portalen gik i luften, så ved du det sikkert ikke endnu og...
    Læs mere...
  • Kom igang med det samme og sæt fokus på din idé Og så kan vi måske udvikle ideen sammen og skabe et resultat. Det er det der driver os, at kunne skabe "næsten det uventede" og komme med gennemtænkte...
    Læs mere...

Assistance & hjælp

+45 36 96 54 31

 
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.


 

Support

Vi er online !

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

+45 36965431

 

 

Login